Födelsedagsfirande

Hejhej. Har nyss firat systers födelsedag.
Det blev bara med familjen nu, i morgon kommer resten av släkten.
Hon fick inte så mycket idag, det kommer mera i morgon.
Hon blev vä'ldigt glad iaf, fick en kamera och sims 3 och ett nintendospel.

Måste också berätta en jätte skön kommentar som Gabbe sa idag.
Jag: ...men min pappa är så ego, han pratar heeela tiden!
Gabbe: Men min pappa är mer ego! Han har bott i Sverige i 30 år och kan fortfarande inte prata rent, och det är för att han är så ego och lyssnar bara på sig själv! Han pratar inte med andra och därför utvecklas han inte...

Jag trodde seriöst att jag skulle skratta ihjäl mig! Skrattar fortfarande när jag tänker på det.

Nu ska jag hjälpa syster att installera sims 3, när det är klart sticker vi båda ut och springer i spåret!
Ciao!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0