Stor love till solbränna

Hejhej.
Verkligen en tappendag! Strålande sol och jätte varmt!
Min termometer visar just nu 37.8 grader. Inte illa!
Tror jag börjar få hopp om den svenska sommaren...

Idag har jag och Lovisa vart i Laffsen (stavning?)  och solat hela dagen. Det var svinkallt i vattnet, men med lite hjälp av Fredrika så kunde till och med Lovisa komma i vattnet!
Jätte mysig dag och tro det eller ej, men jag har blivit brunare! Wiho.
Massor av färg på benen och har till och med blivit brun i ansiktet. Det ända stället där jag i vanliga fall inte blir riktigt brun.

Ikväll kommer jag antagligen att vara med Lovisa. Och vi får se vad vi hittar på.

Och visst kör man på att vara osminkad på stranden på dagarna?
Blev deprimerad när det kom en massa små fjortisar med smink till laffsen idag... Suck.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0