Flashback på de senaste dagarna

Okej förlåt x1000 för den dåliga uppdateringen de senaste dagrna.
Har haft fullt upp och inte riktigt haft någon kontakt med en dator.
Så nu skriver jag lite snabbt om de senaste dagarna..
(och jag kör endast på miniatyrbilder, tryck på dem så blir de större)


Midsommarafton:
Var inne i stan med Lova och Ida. Kvällen var ganska lugn. Inte så konstigt med tanke på att vi hade minst 5 barnvakter som ringde eller råglodde på oss 24/7. Men kvällen var helt okej.
Vi var inne i stan, hamnade på bryggan och satt där och pratade med några 20åriga killar som var helt bakom flötet och tyckte det var jätte roligt att jag satt där barfota..
Ännu senare på natten åkte jag hem till Storvreta, var hemma hos Max en snabbis. Det var även några killar där som tyckte det var roligt att jag var "barfota". Rättare sagt så var mina skor öppna i tårna. Men man får väl se det hur man vill.


Midsommardagen:
Var i Vattholma tillsammans med en massa människor. På dagen såg vi på dragkamp som dom har där varje år, det var roligt. Kvällen var jätte rolig och absolut minnesvärd.
Jag, Linn och Lovisa sov sen i tält. Det var väl kanske lite mindre roligt. Mycket småkryp, jävligt kallt (jag trodde att jag skulle dö rent ut sagt). 


Söndag:  
Vaknade klockan 7 av att det var fruktansvärt varmt inne i tältet. Jag sov mellan de andra och värmen var enorm!
Jag fick panik och slängde mig ut. Var ute en stund och gick omkring i solen. Så småning om  la jag ut ett lkan på gräset inne i förtältet och sov där. Vaknade en timme senare av att något kröp på min hand, på mitt ben och lite varstans. Öppnade ögonen och fick se en gigantiskt spindel som nöjt kröp omkring på min hand. Fick panik och kastade mig in i tältet igen. Somnade och vaknade 1000 gånger. 
Vi gick till sist upp runt halv 12, åt frukost och jag och Lovisa åktre ehm till henne och fixade oss. Sen åkte vi moppe ut i ödemarken och var hemma hos Sebastian i några timmer tillsammans med en massa folk från igår.
Åkte tillbaka till Vattholma va där ett tag, och till sist så hamnade jag här.
Bilderna under visar vad jag roade mig med 07.00 i morse. Mobba mig inte.
Jag är jätte fin när jag precis har vaknat, har utrunnet smink och ligger i gräset!



Ikväll vill mamma att jag ska va hemma. Linn och Lovisa skulel sovit här, men det gick tydligen inte för sig.
Jag har tydligen vart "borta för mycket" och måste därför tillbringa kvällen tillsammans med min förtjusande familj.
Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0