...100% i minuten...

Hejhej. Kom hem för en timme sen och fram till nu har jag suttit och kollat på Made.
Ja tönt som man är tycker man ju att det är bra.

Jusr nu har jag grov panikångest!
1. Jag kan inte hämta ut biljetterna till konserten i morron, min mamma måste göra de
2. min mamma är inte hemma
3. Jag förstår ingenting av vad ticnet människorna skriver och menar
4. det står inte VAR man ska hämta ut biljetterna...
Hur IQ-berfiad får man bli? Det står att jag ska hämta ut biljetterna hos närmaste ombud. Jaha?
Jo så fanns det en liten länk... När man trycker på länken kommer alla ombud i hela sverige upp.
Jaha, och hos vilket av de hundratals ombuden ska jag hämta biljetterna?
Man blir ju förbannad.....
Och paniken stiger med 100% i minuten.....

Har match kl 19 i vattholma ikväll. Det ska ju bli roligt!
Fast jag är fortfarande sjuk, så vi får se hur det går.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0