Earth Hour

Hejhej. Den senaste timmen har jag försökt fixa finare design.
Ja om jag lyckades är väl en annan historia. Men den är inte klar än på långa vägar. Ska fortsätta med den i morron.

Idag hade jag på mig min älskade kavaj, klackskor och kjol. IIIHH
Så jag svävade på rosa moln hela dagen. mihihi

Kavaj & kjol från Gina Tricot, linne från MQ och halsband från H&M.
Klackskorna är inte med på bilden, men dom är också fina iaf. hihi

Och sen måste jag bara säga att klassens samtalsämne idag på svenskan (till maggans stora förbannelse!) var dom svart mjölkpaketen! Jag tycker det är jätte coolt allt det här kring earth hour.
Och jag hoppas verkligen att Stockholm också tänker släcka ner!
Det är ju ärligt talat lite skämmigt att dom inte skulle göra det? Vad finns det för anledning att inte vilja få bättre klimat osv.

Det var allt för mig ikväll.
God natt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0