Gul markeringspenna


Hejhej. Skolan tog upp hela min dag (precis som vanligt). Måste bara påpeka att det inte är mänskligt att ha en matte genomgång i 55 minuter. Speciellt inte när man ändå inte ser va läraren skriver..
I slutet på dagen va det profil, precis som varje måndag& onsdag. Och jag är väldigt glad för jag skrev klart manuset till filmen. Jippii!
Sen när jag kom hem skulle jag bara läsa igenom de och kluddra lite med en markeringspenna om de va nåt fel. Efter tre sidor gav jag upp... Det blev gult över hela pappret.
Så det är bara att börja rätta och skriva om på onsdag. Inte lika lycklig längre..

Men ser fram emot morgondagen sjukt mycket!
Ska till Bruksgymnasiet och kolla på modevisningen dom har där i morron. Ska även hjälpa till lite. Men det brukar sluta med att jag antingen:
1. sitter och kolar på när modellerna blir sminkade
2. kollar på när dom stylar modellernas hår
3. sitter nedanför scenen med lite nyfunna människor och tittar på när modellerna tränar.
Så vi får väl se hur mycket jag hjälper till i morron. Beror på hur mycket de andra människorna jobbar.
Men det ska bli mega roligt iaf. Och komeran följer med, så bilder kommer jag antagligen lägga upp på kvällen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0