Jack & Jones

Hejhej.
Första dagen på Jack " Jones idag. Och Det va super roligt! Hundra gånger roligare än skolan och tusen gånger roligare än bredbar!
Den första jag möts av på morronen är en överpigg kille med rufsigt hår och med ett jätte stort smile.
Han hette Mats och visade mig senare hur allt funkade.
Senare kom även tre andra tjejer som skulle prao och även Nicklas.

Hela dagen fick jag och Elin, Sofie och Isabelle (?) stå nere på torget och ha utförsäljning.
Jätte roligt att få stå i kassan och hjälpa kunder och sånt!

Vid fem fick jag sluta och då gick jag omkring i lite affärer i en halvtimme medans jag väntade på bussen.
Hittade då dom här super fina skorna.
Och jag blev kär ännu en gång. Typiskt mig.
Dom är från EuroSko och kostade 799kr
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0