Kanske ny jacka

Tjollahopp!
Vi vann matchen mot Enköping tidigare idag med 7-4. Vi va jätte duktiga tycker jag och de va ju sista seriematchen och allt! Och stackars Fanny kunde inte vara med, hon hade tappad en gratängform på foten så hon kunde inte springa :(
Stackars liten.

Men jag är väldigt glad just nu!
Jag pratade med pappa  i telefon tidigare.
(Tittade på The Hills samtidigt, älskar de! Vet inte hur många avsnitt jag sett idag)
A men iaf så gick han kanske med på att köpa mig jackan från Holmlunds! Jippii!!!
Jag är jätte lycklig! Får bara smöra lite till så kanske jag har den om ett par veckor (a) hihi

Och i morron blir det prao på Jack & Jones på Gränby.
Det kommer att bli super!
Puss

Kommentarer
Postat av: elin

vad äre för jacka :) ?

2009-03-22 @ 15:59:19
URL: http://elliins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0