Lördag kväll/natt/söndag morgon

Senare på lördags kvällen åkte jag och Emelie till Vattholma för att träffa Lovisa.
Vi va hemma hos henne i nån timme och sen flummade vi iväg och spelade poker med folk.
Och vi kan ju konstatera att jag SUGER på poker....! Ärligt så är jag helt körd och alla bar skrattar åt mig.
Inte okej asså.
Fast Emelie har ju sina ideer också. Hon satsade 755 (i marker) när hon inte ens hade når själv.
Hon förlorade hela skiten... Så igentligen va inte hon så mycket smidigare än mig!
Ingen av oss vann, men vi körde ju inte med pengar, så vafan palla va seriös?
Hehe alla va typ de.. Förutom jag då. Pinsamt igen.



Så seriös va jag när jag höll på att förlora! Haha  Fiiin gubbe...

Nån gång på natten gick vi åter hem till Lovisa. Där blev vi liggande i  hennes syrras säng. Och vi somnade även där..
Vaknade och släpade oss till lovisas rum och somnade åter igen.

Tidigt på morron väckte Emelie mig, hon va inte fullt vid medvetandet, men hon började klappa mig på armen? Whut?
Hon tittade på mig med konstig blick, sedan fortsatte hon hålla på med når under sängen. Jag orkade inte bry mig om henne utan somnade om. Vid halv tio blev jag väckt av att lovisa kastar sig över mig. Mys...
Emleie håller fortfarande på med nåt under sängen.
- Emelie vafan håller du på med?
- Min mobil ligger under lådorna under sängen.
De går epp par minuter, seda upptäcker hon att hon ligger på den. Smidigt.
- Men i sånna fall drömde jag att jag tappade den under sängen.
Hehe skyll på de empo.

Vi gjorde lite allt möjligt och halv tolv tog jag och Emelie tåget hem till Storvreta.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0