Måste bli frisk!

Hejhej. Hela dagen igår gick jag omkring som en zombie för att jag mådde piss.
Och idag får jag ligga hemma i soffan för att jag mår ännu dåligare!
Jag kan inte andas, jag kan inte prata och jag kan i princip inte röra på mig för att de då känns som om jag ska falla ihop till en liten hög på golvet! Vilket liv säger jag bara!
Och för att göra allt lite mer förjävligt så har jag slutspel i helgen!
Och ska på konsert med Sofie på fredag! Jag dör om jag inte blivit frisk tills dess!
Både 94 och 93 slutspel, och veronica maggio konsert. Man kan ju inte missa det licksom!
Gud straffar mig...Jag lovar att han bara sitter uppe på nåt moln och jävlas med mig.
Skulle inte förvåna mig iaf.....
Suck!
Nej dagen kommer nog spenderas framför datorn och tv'n.
Men Oskar är också sjuk.. Så jag har nån att prata med iaf! HAHA
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0