Melodifestivalen m. släkten

Ja ännu en lördagskväll och vad är inte ett måste då?
Jo melodifestivalen såklart!
Även fast jag tycker att det oftast suger för att svenska folket inte kan rösta så måste man ju kolla på det.
Och denna lördag så var jag hemma hos moster med familjen och träffade då även Sebastian och Christopher som jag inte gjort på jätte länge!
Alltid lika roligt att träffa dom.
Men jag tror vi alla hade en lite sne min när operasångerskan vann.
Men som sagt: Svenska folket kan inte rösta.
Men vi får väl hoppas att de går bra för henne.

Efter de så spelade vi wii (ovanligt!) och sedan runt halv tolv drog vi hemmåt.
Och sen dess har jag bara sprungit runt och haft panik!
Jag kunde inte hitta mina svarta strumpor jag ska ha när jag ska döma i morron! PANIK!
Men jag får ta ett par svart knä-strumpor eller nåt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0