Prao dag.1

Hejhej. Första dagen på prao idag.
Och shit va jag är trött! Jag skulle seriöst kunna somna stående!

Mitt jobb va att vara "micro-vaktare". Alltså skulle jag stå och passa alla microvågsugnar och springa iväg med maten när den var klar. Sedan blev det en hel del sallads-hackning (kan man säga så?) och diskning och städning.
Roligt värre alltså.
Och jag va verkligen helt slut när vi äntligen fikc gå hem.
Och vi fick inte äta lunch fören två! Barnmisshandel! :(
Nej i morron ska jag kräva att få lunch tidigare. Där med basta!

Men lunchen var väldigt god. Sallad logiskt nog eftersom att vi praoar på en salladsbar.

Det va lite om min dag på Bredbar.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0