Prao dag.2

Hejhej.
Ännu en dag avklarad på praktiken, och endast åtta kvar.
Dagen va precis lika jobbig som igår, och sömnbristen börjar komma ikapp.
Men Linn gjorde dagen mycket roligare när hon kom och hälsade på oss.
Och förhoppningsvis blir det fler människor som kommer och äter lunch hos oss i veckan!

Jag har även varit en väldigt snäll flicka idag. Jag fixade prao till Rasmus.
Han hade panik för att han inte hittat nån, så jag fixade en åt honom+hans kompis på Bredbar.
Han blev jätte glad.
Hihi jag blir alltid glad när jag lyckas göra någon annan de.

Senare ikväll blir det innebandy träning och sen kommer jag sova tidigt.
Min kropp kommer kollapsa om jag inte får sova snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0