Prao dag.3

Hejhej. Änne en dag på praktiken som jag överlevt.
Fast däremot är min rygg helt död.. Men den lever sitt egte liv.

Idag var det faktiskt den roligaste dagen hittills!
Alla var helt flummiga och dansade i köket och var allm'änt hyper!
Alla som ska prao snart, jag lovar er att ni inte ångrar er om ni praoar där! Det ä faktiskt jätte roligt för de mesta!

Efter praoen var jag på stan med Jessica, Therese och Emma.
Alla förutom Jessica köpte nya skor.
Therese köpte uggs och emma ett par JÄTTE fina klackskor som jag skulle döda för!
Men jag köpte ett par svart tygskor från DinSko (249kr) och senare ett shampo från Make Up Store.




Det var väl en liten del av min ytterst långa dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA :) terese stavas inte med h ;) & jag köpte visst ett par skor ;)

2009-03-12 @ 21:12:05
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0