Raklamutdelare!

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen..
Den började bra. Vi vann matchen i morse med 3-0 mot D2an och D3an.
Det va jätte roligt!
Men resten av dagen var helt kass! Jag och Lovisa skulle jobba hela dagen. Vi skulle dela ut reklam åt komunen i Uppsala. Vi skulle få 500kr för det. Och vi tänkte väl att de inte skulle kunna vara så jobbigt att dela ut reklam?
Lättförtjänta pengar licksom..
Oj oj så fel vi hade...!
Efter 6 timmar gav vi upp och åkte hem. Vi får fortsätta i morron.
Fy fan! Aldrig igen säger jag bara. Usch!



Men en sak var jätte rolig!
Jag såg den första vårblomman för i år!! jippii!
Snödroppe tror jag. Är inte så jätte bra på blommor och sånt..
Men nu ska jag sova. Är jätte trött och mina fötter värker.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0