Spring Fling

Fredagskvällen var bättre än bäst!
Jag, lovisa, emelie, johanna och elin skulle på Spring Fling på Musikens hus i Uppsala.
E, J och E hade blivit lovade biljetter av nån kille, som sen sa att dom inte skulle få. Så dom va där redan nån timme innan för att dom skulle sälja hundra stycket biljetter vid ingången. tyvärr blev det ändrade planer och ingen fick biljetter.
Så jag och Lovisa blev ensamma kvar medans dom andra gick in till stan.
Vi hittade Frida, Emma och några till som vi köade med. Och efter en timme och 20min kom vi äntligen in.
Där inne dansade vi i nån timme och sedan till våran stora lycka kommer Emlie, Elin och Johanna! Dom hade kommit tillbaka efter en timme och då hade vakten släppt in dom. :D
Självklart dansade vi hela tiden. Men jag träffade också lite människor man inte sett på jätte länge!
Bland annat Josefin och alla hennes vänner och sedan Rasmus och hans kompisar.
Nån gång under kvällen va det också dans uppträdanden. Moa i 9b på ärentuna va med. Hon va helt sjukt duktig!!



Kvällen va helt bäst och det borde absolut göras om!
Har tyvärr inga bilder förutom från när vi åkte hem. Lämnade inn jackorna, och mobilerna låg i dom= inga bilder.
Men kan ju säga att vi endast dansade.
Mina fötter är nu helt förstörda, har värsta blåmärkena efter att alla trampade en på fötterna.
Men vafan, kul va de!
Saknar det och jag skulle kunnat vart kvar där i tio timmar till!
Säger vara att ni som inte av där missade något stort. Åtminstånde något väldigt roligt!

Tack alla.
Puss




Kommentarer
Postat av: elin

BÄSTA KVÄLLEN!

2009-03-13 @ 16:33:25
URL: http://elliins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0