Stor saknad

Hejhej. Kom hem för bara en halvtimme sen.
Åh jag är jätte deprimerad!
Idag var sista dagen på J&J och jag är jätte ledsen!
Jag skulle kunna jobba kvar där i tusen år!
Jag behöver inte få lön, bara jag slipper skolan och får vara kvar där...
Nej ingen fattar hur mycket jag kommer att sakna det. Och nu kommer jag gå och tjata om det i flera veckor.
Så det är bara för alla att stå ut.

Dagen var super duper mega bäst.
Åt lunch med Farmor och Farfar och sen kom Matilda och hälsade på.
Sedan var det bara allmänt flummigt inne i butiken. Och det blev bara värre och värre när Elin och Sofi hade åkt hem.
Jag + Kim + Gabbe själva  = kaos
Jo de var roligt, och jag kommer fortfarande sakna det jätte mycket (jag är tjatig ja vet)
Men jag får väl stå ut....

Ikväll kommer kanske Lovisa hit, om inte annat blir det en lungn hemma kväll. Ska upp halv sju i morron, match i allians.
Åh suck jag kommer vara helt död och springa omkring som nån död zombie (stavning?)
Ja men jag överlever nog även de med.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0