Abba på högsta volym

Hejhej. Just nu sitter jag och pratar i telefon med Lovisa. Och tidigare idag har det vart prao och sen träning + match med dom andra 94orna.  Matchen gick väl ganska bra. Vi vann med 5-3 iaf.
Dagen har varit ganska rolig. Åt lunch och glass med Andrea och sen va det lungt i butiken hela dagen.
Inte så mycket att göra.
Men i morron blir det mycket jobb. Jag gick en timme tidigare både igår och idag, så i morron får jag ta igen allt.
Men jag har inte så mycket emot det. Det är faktiskt roligt att vara där. Alla är så knasiga.
Idag satte vi på ABBA på högsta volym i butiken och sen dansade vi omkring där, och sjöng. Jätte roligt!
Nej jag kommer sakna alla människorna där, dom är så snälla och roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0