Modevisning på Bruksgymnasiet

Hejhej. Kom nyss hem och jag är fortfarande trött (somnade på bussen) , har inte riktigt vaknat än..
Dagen har varit jätte rolig!
Haha de kanske inte låter super kul, men de jag fick göra va typ att  sätte upp tyg (?!), tvätta & vika alla kläderna efter att allt va slut, och under själva visningen leka fotograf. och sen springa en massa ärenden åt alla människor.. Helt lata!

Sen så  delade dom ut lite jobb till dom som "inte hade något bättre för sig". Ja vi hade fyra olika som vi skulle göra..
Vi utsåg Joel till att leka proffs filmare, sverker till proffesionell jackfångare, & jag och albert fick bli modefotografer!
Det blev alldeles super!
Okej inte riktigt.. Alberts bilder blev jätte mörka, mina blev jätte ljusa, joel började asgarva (alltså kmr man höra hans garv på filmen) och Sverker va inte så koncentrerad, så några tjejer fick jackorna på sig.. Smidigt jobbat Sverker!
Annars gick allt kanon och vi hade roligt.
Modellerna va jätte duktiga, fast dom började fnittra när vi knäppte kort på dom. De va tydligen väldigt roligt?
Men ja, dagen va tusen gånger bättre än att vara i skolan, fast mina fötter va helt döda..
Jag råder alla att aldrig ta på sig ett par helt oanvända klackskor och sedan gå omkring i dom i 7-8 timmar i sträck, varav man kan sitta ner i max 40minuter!
Mina fötter va helt uppsvullna när jag tog av min skorna. Inte smidigt alls..

Nu kommer några av de 400 bilder vi knäppte. Haha!


 









Hatten jag har på mig snodde jag från en av modellerna. Ja en av de första bilderna jag la upp sa har han den på sig till och med. Jag älskar den! Den är jätte fin (a)
Men nej, jag ska inte köpa den.. Men den kommer från Levi's och kostar 399.
Ja så fort jag får pengar så ska jag ut i alla affärer och leta reda på lite av dom plagg jag såg idag. Men de kommer nog inte att gå så bra.. Dom flesta av sakerna kommer ifrån Levi's eller kamelont. Alltså kommer de inte att bli många plagg i sånna fall.. Men man kan ju alltid drömma?
Nu ska jag ner och äta och sen ner till ärentuna där jag ska träna innebandy!
Tack alla för dagen! Den va mega bäst!
PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

oouh, den första klänningen finns på holmlunds! :D

2009-03-13 @ 16:35:13
URL: http://elliins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0