Tisdag/Onsdag

Hejhej. Kunde inte skriva något igår. Kom hem sent, sedan direkt träning och sen sov Lovisa här.
Så jag berättar lite om gårdagen idag istället.

Gårdagens klädsel blev en blå-vit randig kjol, vitt linne och kavaj.
Älskar min nya kavaj! super duper fin licksom!
Ingen bild däremot. Men det kommer antagligen någon annan gång då jag änvänder den!

Hittade däremot en sjukt fin klänning! De kanske är ett linne, men det är tillräckligt lång så man kan använda de som en klänning. Och jag tänkte köpa den om ett par dagar så fort jag fått pengar. (till helgen alltså!)


Tisdagen och Onsdagen har varit lite smått kaotiska men riktigt roligt! Tisdagen startades med att vi praktikanter ramlade med alla kläder i rulltrappan och lyckades ta sönder en skjorta som fastnade i rulltrappan! :| Ops!
Annars har allt gått fin fint!



Bilden ovanför är knäppt på Gränby. Det är Nicklas (min handledare) på bilden.
Den är suddig, jag åker licksom rulltrappa när jag tog den.
Men jag tycker bilden var jätte cool, ja även bilderna på dom andra som jobbar där.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0