Arbete om praktikplats

Hejhej. Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Men jag har varit jätte sjuk och har bara sovit när jag kommit hem.
Så det blev inte mycket av att sitta vid datan, inget alls faktiskt.

Så då kan jag berätta lite allmänt nu..
Igår så klippte jag mig! Jippii jag älskar att klippa mig!
Fixade bara luggen och toppade mig. Men ändå!


Och så hade jag mina gula jeans för första gången idag! iiihh
Älskar dom. Men jag va jätte försiktig hela dagen, ville inte få fläckar på dom. Haha sicken tönt jag e!
(Bilderna blev suddiga.. ingen blixt och jag har skakig hand...)

Jeans från boutique  i Uppsala. Linne från MQ och svart tröja även den från MQ.

Och nu ska alla som vill få veta vad hela min kväll igår och lite av min dag idag har gått åt till...
Jo ett arbete om min praktikplats. Men jag kan ju inte vara normal, så jag ska ju alltid krångla till det.
Ja jag skulle kunnat skriva allt på ett vanligt A4, men nej varför göra det så tråkigt.
Men jag tycker helt klart att jag är värd ett mvg bara för att jag använde färgade papper.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0