Plastig sko

Titta vad jag har hittat! :D
Nelly.com har fri frakt hela veckan ut, så varför inte passa på att köpa lite saker licksom?
Och de jag hittat än så länge är..

Kostar 399 och har en Klackhöjd 13cm platåhöjd 3,5 cm ! Jippi jag skulle faktiskt bli lång i dom!
Tänk er att gå omkring med dom här i sommar, sen har man typ jeans shorts och ett linne. mm...
                        
Haha de här va ju nästan ett måste!
En sko gjord enbart i plast! (snacka skavsår man skulle få!)
Kostar: 149kr.. Dom ska jag ha! Mammiii kom hem med ditt koooort

Och sist men inte minst dennna supersöta klänning!
Finns inte kvar i min storlek.. Men den kommer kanske in igen. Hoppas de iaf.
Fast jag vet inte om jag skulle vilja ha blå eller rosa. Får fundera lite mer på det.
Kostar: 159kr
De var allt för den här morgonen (vaknade ganska nyligen, så det är morron för mig)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0