Flickan i jeans

Tjollahopp!
Ja berättade lite om min dag förut. Men när vi kommit hem till Storvreta och de gått nån timme så träffade jag Emlie igen och vi va ute och gick i solen och lite annat.
Senare åkte jag, mamma & moster (varför gör jag allt med dom två!?) till gränby. Vilket även Emelie gjorde med sin mamma så jag träffade henne där och hon hade köpt ett par sjukt fina klackskor!

Lite senare fick jag ett par jeans shorta av mamma! IHH mega glad!<3
Ytterligare tio minuter senare fick jag två bh'ar och efter de gick min dröm i uppfyllelse!!
Jag skulle bara visa mamma en jätte fin jeans jacka på MQ när vi ändå va inn där.
Gissa vad som hände!? Hon köpte den åt mig! Åsså jag trodde aldrig att hon skulle göra de! Super duper glad!
Men jag kommer inte att få nån ny vårjacka... Bajs på henne.
Fast jag kommer nog kunna lura av henne en ändå. Hehe har mina knep.



Jeans jackan kommer från MQ och är av märket 365 sunshine & kostar 599kr
Jag kommer att leva i den hela våren och hela sommaren!
& jag är helt grav allvarlig!

Shortsen kommer från Vera Moda och kostar 199kr.

Nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på beck och äta semla med mamma & syster!
En lite mysig söndag kväll.
PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

jeansjacka är det absolut snyggaste att bära på våren/sommaren!

2009-03-01 @ 20:59:45
URL: http://elliins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0