Veronica Maggio!




Ja i fredgas var jag och Sofie på Veronica Maggios konsert!
Och ja den var helt sjukt bra!
Hon är mycket bättre i verkligeheten än på skiva, och hon vill hela tiden ha med publiken. Vilket är väldigt roligt.
Hihi självklart stod vi längst fram.
Jag har vart 1 METER ifrån VERONICA MAGGIO! hah!

Det ända som var dåligt var förbanden. Jag är inte riktigt något fan av förband.
Det första var bra, dom kom från Danmark och var faktikdt bra.
Sen kom katastrofen..
In på scenen kommer en 40-50 årig man iklädd i kostym, fluga och en alldeles för tajt shorta, som endast kråmade sig inför kamerorna... Nej jag tyckte inte om honom.. Han va liksom... äcklig..
Fibes ohfibes tror jag att hans band hette. Men licksom ärligt 90% av folket där va mellan 14-20, varför då ha en 50 årig man som förband?

Men annars var konserten helt fantastisk! Älskar henne <3





Och en bild på Sofie innan konserten får avsluta.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, han var faktiskt typ 30, men...

2009-03-29 @ 22:09:05
URL: http://diamondcut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0