2 dagars lov, here we come!

Hejhej. Äntligen är den här skolveckan avklarad och nu har vi två dagara lov. iiiiihhh
Skoldagen har däremot inte vart den roligaste, allmänt seg och så hade vi matteprov sista timmen :|
Vet inte riktigt hur de gick, men det kändes ganska bra om vi bortser från hälften av alla tal på B-delen. haha
Får väl se nästa vecka vad resultatet blev.
Just nu gör jag inget speciellt, har suttit och läst lite. Läser Snabba Cash, den är jätte bra handlar om typ det kriminella i Stockholm osv. Hade inte tänk sitta här och ruttna bort hela dagen. Ikväll åker jag till Vattholma och grillar. Jag och Lovisa tillsamans vid en grill = kommer inte sluta lyckligt.
Om vi har tur så bränner vi bara upp ett hus.
Men det ska bli jätte mysigt, vet inte om jag sover där, annars blir det väl nåt tåg hem i natt.
I morgon ska jag träffa Josefin på stan, köpa lite hårfärg och sen ska jag slinga hennes hår.
Wish me good luck.

Om jag har tur kommer jag få träffa pappa innan jag åker till Vattholma. Han skulle jobba i Stockholm och på hemvägen kanske han åker hit. Det var helt sjukt länge sen jag träffade honom!

Juste jag är jätte deprimerad för att mitt halsband gick sönder idag!
Fast jag har ju smidiga lilla Ellen så hon knöt ihop banden som hjärtat suttit på. Ja resultatet ser ni på bilden.  Men alldeles nyss så gick även det sönder. Så nu är mitt halband i typ 5 delar?
Nej jag är inte så jätte deprimerad, mamma har säkert något nytt band jag kan ha hjärtat på! Men varför ser mitt hår helt jätte kort ut på bilden? jag har väl inte direkt kort hår? :S aja
Puss


Kommentarer
Postat av: JUSSEFIN

Jag önskar lycka till i alla fall :D Hehe, det är nog bäst eftersom det är på mig du ska göra det ;D. Men det kommer gå super! <3

2009-05-20 @ 18:20:01
URL: http://jussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0