5-4=2

Hej igen. Jo jag lekrr nattuggla och jag har inte riktigt hittat mig något liv så istället sitter jag och pratar med andra nattugglor på msn. (intresse klubben antecknar?)
Iaf så är erik helt jävla iq befriad när han är trött...

michaela. säger:
jag ska vara ledig på onsdag!!!!!!!
wiiiiii

eriköhrvall säger:

varför?

så du har bara 2 dar i skolan den här veckan?

michaela. säger:

ska till skansen med kamratstödjarna på skolan :) nej jag har fyra xD man går ju normalt fem och så tar du 5-4, lilla du hur trött är du igentligen?

eriköhrvall säger:

men nörd

de är 2 dagar mindre ju

Kan nån förklara för mig hur han kunde få 5-4 till 2?
Jag tror inte han är så haj på matte, speciellt inte på natten..
Nu ska jag tracka honom och lovisa liiiite till innan jag gå och lägger mig.
Vill helst inte somna med huvudet på tangentbordet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0