Bilder från igår/idag

Lite av bilderna vi tog i morse.

Felicia hjärtat

kissen mimmi/mamman (alla i fam. Andrén säger olika saker till den) och mina ben. haha

en oroligt vacker bild på mig när jag sitter i josefins rum på hennes fönterbräda, sen ser man josefin i spegln medans hon pratar i telefon med frida. Och jo hon har träningkläder på sig för att hon skulle iväg på träning.

Nästan den ända bilden jag och felicia lyckades ta på söta josefin andrén. Vi jagade henne med kameran, men nej hon ville inte vara med på bild. tycker hon borde offra sig för laget, men nejdå de tyckte inte hon!
Hahah, älskar er flickor! vi måste träffas snart igen och springa omkring i josefins gigantiska hus med kameran.
Tack för dagen,kvällen, natten och morgonen, det var bäst!
Tyvärr finns det ingen bild på våran super-mega-otrliga glass. Men vi får göra en ny sån sen och knäppa kort på.

Kom nyss hem från moster Kerstin och fick träffa alla kusinerna. Åh Elin är världens sötaste och är en riktig liten ängel. Det är min kusin Patriks son. Han är helt bedårande och var jätte söt i skjorta!
Sen fick jag träffa Johanna och Mattias som är jätte gulliga tillsammasn! Det är dom som ska gifta sig sen i sommar. På MIN födelsedag! Men jag lånad eut den till dom.. mutter.
Sen fick jag träffa jocke (johannas och patriks lillebror) en stund + mega mycket annat folk.
Nu ska jag ner och mysa med familjen och kolla på eurovison.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0