Emma-Lee

Godmorgon. Eller ja, men kanske inte riktigt kan säga så, klockan är ju trots allt långt över tolv.
Men jag räknar det fortfarande som morgon om man inte klätt på sig.
Just nu sitter jag och lyssnar på Johan Palm.
Och nej jag är verkligen inte något sånt där hysteriskt Johan Palm fans som sitter och skriker när han visades på tv.
Så få inte fel uppfatning.
Men hans låt Emma-Lee har jag faktikst lyssnat på nu på morgonen.
 Och jag tycker den är riktigt bra!
 
Den fastnar på hjärnan och nu kommer jag gå och nynna på den de närmasta dagarna.
Och den blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den...
(jag är inget hysteriskt fans!!)


Förutom att gå och nynna på den så ska jag försöka få tag på felicia.
Jag har STORT behov av att åka till waynes, och troligtvis blir hon mitt offer.
Får jag inte tag på henne så hittar jag någon annan. Jag ska dit. Punkt slut.

Ikväll ska mamma och sis på Hannah Montana. Jag dör...
Sis avgudar henne, och mama är väl lite tvingade till att också göra det...
Hon muttrade lite när jag beställde biljetter till dom
- 200 spänn för Hannah Montana shit...
Haha dom får väl ha så roligt! Nu ska jag klä på mig ch hitta på något roligt, Ses!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0