Friends

Hejhej. Dagen var helt otroligt rolig!
Vi var nio stycken från skolan (alla gick i åttan) som åkte till Skansen tillsammans med två lärare.
Det var Friends som ordnade allt där, och det fanns jätet mycket roliga saker. Jätte mycket olika tävlingar som vi alla skulle delta ia, självklart vanan vi massor av fins saker (?) haha
Det var jag, sara, amanda och frida som höll ihop och körde vårt eget race genom Skansen.
Vi vann bland annat en t-shitr, kondomer, leppsyl och bröd.
Jo haha vi vann faktiskt bröd komiskt nog, så vi alla fyra hade en varsin påse bröd.

Klockan 13.00 var alla 5000 ungdomar samlade vi scenen och kollad epå uppträdanderna.
Darin, Star Pilotes, Kim & Janet, Pauline och Maia var där. Också hur kul som helst!!
Sara är en lyckoost och fångade en av buketterna som Star Pilotes kastade ut. Och ja hon var väldigt stolt och nöjd med sina fina gula blommor som hon fick slåss om.
Vet inte om jag glömt något, vi var och kollade på djuren också, sälar är tjocka och söta, björnar är bruna och ren bebisar är så söta att hjärtat smältter! haha

Det blev tyvärr inga bar bilder. Kunde inet änvända kameran eftersom att laddningssladdan fortfarande gömmer sig för mig. Så det är bara bilder från olika människors mobiler.

Amanda sara jag

Frida

Några av de tjocka söta sälarna

Jag, en ful maskot, sara
Haha den där maskoten var helt galen och hoppad eupp i mitt och saras knä samtidigt som han kittlade mig i nacken.Därav min garvattack på bilden. Kan inte säga att den är vacker, men det var sjukt roligt!

Sara frida amanda

Amanda jag frida

Darin + några dansare / teckenspråks människor

Frida sara amanda

Tack för dagen. Det var enormt roligt och ett något man kommer komma ihåg länge!

Nu måste jag göra klart so'n . Ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0