Lite halv stressig dag

Hejhej. Ha rinte kunnat skriva tidigare idag. Har på sätt och vis haft lite vettigare saker för mig.
Så fort jag kom hem efter skolan fortsatte jag på min SO-uppsats som skulle varit inlämnad idag. Ops!
Satt och skrev på den i lite över två timmar. Blev äntligen klar och rusade vidare ner för trappan, bytte om kastade i mig några pannkakor och cyklade iväg till tågstationen. Hade friidrottsträning mellan sju och nio. Kom hem igen runt 21.45 fortsatte plugga, fast nu på spanska istället. Har prov i morron. PANIK.
Rusade upp för trappan och mailade iväg uppsattsen till maggan.
Och nu sitter jag här med andan i halsen och har fortfarande lite panik...
Ska nu kasta mig in i duschen, plugga geografi och äta något inna jag hungara ihjäl!
Hur sent komme rinte jag gå och lägga mig, ikväll igen... Suck sömnbrist här kommer jag!

Måste säga att gympan idag var lite rolig. Tror Jörgen hade fått någon adrenalinkick eller nåt. Helt plötsligt skulle vi röra på oss. Tidigare har vi hoppat hoorep och grejer. Nu ska vi göra jätte jobbiga hinderbanor och springa skiten ur oss medans han nöjt står och tittar på.
12 var runt en hinderbana. Haha jag var typ jätte trött. skämmigt.
Vi var kanske åtta stycken på gympan. De andra var ute och "spelade fotboll" men jag tror dom gjorde lite som dom ville. Jörgen stod som sagt och tittade på oss mednas vi sprang skiten ur oss!


I morgon kommer jag nog inte sova mer heller. Sak iväg till stan efter skolan och träffa Josefin och Felicia(?) och sen sover jag hemma hos Josefin. Kommer bli super roligt!

Nu ska jag som sagt kasta mig in u duschen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0