Mammas födelsedagspresent

Okej nu vet jag vad jag ska/måste köpa till min mamma i födelsedagspresent.
(visserligen fyller hon år den 29 juli men iaf)
Det är så att jag hänger upp kläder på väggarna, för att jag inte vill att dom ska bli skrynkliga, vilket dom blir om dom ligger i garderoben.
Om man ska kunna hänga upp kläder på väggarna behöver man en galje som man kan hänga i listerna.
Alltså så tar jag min mammas galjar, böjer dom så att dom blir till ett L och hänger upp dom i listerna i taket.
Jätte smidigt tänkte jag.
Men jag är inte sådär super på att hålla reda på saker, så det bli ganska ofta så att min L-galjar försvinner. Och då går jag till mammas garderob och hämtar en ny som jag kan böja till.
Ja aif så är hon inet så glad över att jag förstör hennes galjar + att hon inte har någonstan att hänga sina kläder på.
Så i födelsedagspresent av mig ska hon få en jävla massa galjar!
Hahah kan tänka mig hennes ansiktuttryck...
Så ja nu vet ni vad hon ska få av mig.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0