Med Josefin och Felicia

Hehje. Kom hem för ca en timme sen. Igår var jag först på stan med Josefin, köpte ett par cykelbyxor från Ginatricot.
*överlycklig* wiii
Jag köpte dom svarta och dom kostade 129kr.


Senare på kvällen åkte vi hem til henne. Efter nån timme kom Felicia och sen hade vi roligt hela kvällen.
Vi gjorde egon glass haha supergod!
Satt och kollade på film, men vi somnade nån gång runt ett tror jag.. Eller rättare sagt så somnade jag.
Jag var helt slutkörd efter veckan! Haha jag är tragisk.
Bilder därifrån kommer senare, Josefins kamera. :)
Idag så har jag igentligen träning, men jags ak hem till Kerstin (moster) och fira hemme för att hon fyllt 50.
Så jag kommer nog vara där hela kvällen!
Men det blir även Eurovision Song Contest!
Det är väl inte det roligaste man kan titta på, men det är ett måste. Tradition om inte annat!
Nu måste jag rusa om jag inte vill gå några mil för att komma hem til Kerstin. Ha en rolig kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0