Min dag

Okej förlåt för mina ryck i förra inlägget. Men jag är faktiskt väldigt ledsen....

Idag var jag på stan med Lova. Vi fixade de sista sakerna till hennes skolbal. Hon går ut nian nu om några veckor och har sin bal nu på torsdag. De ska ha sin bal på skärholmen, en aning lyxigare än min skola....
Vi fixade skor, hårsmycken, kuvertväska och en sjal man har över axlarna! Hon kommer bli helt superfin!
Alla kommer dö när dom ser hennes hår!
Hon har ljusbrunt jätte långt hår som hon ska göra korkskruvar i, sen ska hon ha vita blommor i håret.
IIIHH helt jätte fin! sen ska hon ha en rosa klänning.
Jag fixade en liten present till mamma. Det är ju morsdag på söndag.

Idag i skolan bestämde vi (klassen) att vi ska ha klassfest nästa fredag, alltså den 5 juni.
Det kommer bli helt jätte roligt!
Vi ska antagligen vara hos en av killarna i klassen, i hans lägenhet i eriksberg. Vi får se, annars hittar vi når annat ställe om det inte går att vara där. Det kommer hur som helst att bli jätte roligt!
Hihi

Jäääääääättteee gamla bilder på mig och Lova när vi var oseriösa.
Kan inte låta bli att skratta när jag ser dom, vi var ganska omogna. HAHA
Skit fina bilder, right?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0