Operation dagsverke

Hejhej.
Idag har jag vart hemma och jobbat. Operation dagsverke.. ojoj inte roligt...
Det var planerat att jag skulle tvätta alla fönster, men sen kom min kära mor på en ännu bättre idé...
Tvätta hela fucking  tvättstugan. GRUNDLIGT!
Gaaah jag trodde jg skulle dö.. Det tog ju aldrig slut! Hur kan en så liten tvättstuga bli så STOR bara för att jag ska städa den?
Aja dagen var inte rolig... Efter att jag lyckats rengöra skiten så var jag tvungen att plugga. jippii.. eller inte.
Men jag är nästan klar med HK uppsatsen nu, bara so'n och no'n och spanskan kvar nu... Död.

Just nu sitter jag och pratar i telefon med lovisa.. Hon lackor över en massa saker.
Först var det nåt om mopperkursen hon skulle göra i helgen , sen var det nåt om att hon ville äta något nyttigt, sen var det något om någon bärbar telefon som Matilda hade kastat (!?)

Jag tror faktiskt att jag ska gå ner och plugga lite nu. Det är jätte mycket i skolan nu i slutet, och jag VILL ha bra betyg till sommaren, så jag får jobba aset av mig nu de sista veckorna!


matilda matilda jag sara emelie jessica
bilden är från när jag var i mora med laget. saknar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0