R som i Robert Pattison

Nej... Jag vill inte vara något hysteriskt fans. Vilket jag i vanliga fall inte heller är, men ärligt visst smälter man liite när man ser twilight? Okej det där var en grov underdrift. Jag ska rätta mig:
- Ärligt visst dör man när man ser twilight!
Filmen är helt underbar (hatar sofie, emma&emma som inte håller med om de!) och Robert slår ju allt!
Och jag är så sjukt deprimerad för att jag inte köpte GQ's nummer i April. Han var ju med där!
Men bilder är från det nummret iaf, och så kan man läsa om en intervju dom hade med honom på GQ.com , den är nartuligtvis på engelska, men det är inte så svårt, jag förstår iaf allt.

Kill me slowly...



Jo jag är beroende.  Och jag erkänner det faktiskt.
Michaela är beroende och älskar twilight och Robert Pattison

Och gissa vad jag ska göra nu?!
Ingen kommer komma på det. hoho lovar!
Jo jag ska kolla på Twilight! Förvånar det någon? Troligvis inte.
Uppsatshelvetet för vänta två timmar till.

If you can live forever,
what do you live fore?


Puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

vafan och du blir sur när JAG tjatar! hahahahhaha nu är vi två iaf som dör :) <333

2009-05-11 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0