Rit-tävling

Hejhej. Inte gjort någonting idag.. Jo vart i skolan, ganska logiskt nog. Har däremot inte kunnat vara med på träningen varken idag eller igår. Alla fattar nog varför efter mitt damp inlägg igår...
Har pluggat och "lekt" med min syster.
Vi hade en otroligt rolig rit tävling. Tror faktiskt att hon vann. Skämmigt...........
Skulle rita en varsin elefant. Shiit va jag suger på att rita elefanter! Helt otroligt!
Sen kommer hon och har gjort en helt perfekt!
Fusk säger jag bara! Måste vara den ända förklaringen!

Min syster är den första och min är den andra.
Visst e min myyycket finare? haha
Vet ni hur mycket hon skratta när hon såg svansen på min eller? Det är nåt fel på henne.. seriöst.
Aja...

Sen är jag helt taggad på klassfesten nästa fredag!
Kanske bara är jag lovisa och johanna som är det! men fyfan va roligt vi ska ha! Om inte annat ska vi göra det helt sjukt roligt. Det ska bli något oförglömmligt! lovar! hihiih lääängtar
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0