RÖRELSEFÖRBUD!

Rörelseförbud?!!
vafan är det dom har hittat på!!?
pga mina benhinnor så har den f****** läkaren sagt att jag måste "vila" och därför har rörelseförbud i fyra veckor!!
4 HELA VECKOR!!!!!!!!
om jag äns springer en meter eller ökar liiite över gång så måste jag börja om på vecka 1 igen!! Vad är det för nåt dom har hittat på?! sen måste jag köpa förbannade spec-skor, ilägg och hela baletten! och om det ändå inte blir bättre så måste jag kanske opereras!! (chansen är minemal) DAAAAMP
vet ni hur svårt det är att inte öka farten?! det är fett problematiskt att inte börja springa när man går upp och ner för trappen!  jag kommer va sjukt hyperaktiv och elak i en månad framöver. va berädda, kommer inte att bli roligt!!!!!!
Dom är iaf idioter. man kan inte ge rörelseförbud!!!!!!!!
panikpanikpanikpanikpanikpanik

På torsdag ska vi kolla spec-skor och sen nån gång blir det nog fler ilägg och fler doktorer...
Jag som precis kommit dit jag vill! Skulle precis få börja träna med löparmänniskorna på studenternas! Min dröm just nu! Men vafan varför ska jag få göra det! Ge mig benhinneinflammation istället! skitkul!
Och om jag inte sköter mitt rörelseförbud kommer jag kanske få en stressfraktur. vilket är ännu värre....
Kill me slowly

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0