Ute i solen

Hejhej. En väldigt händelserik söndag än så länge (ironi)
Vaknade runt halv 11 låg och smsade med emma till 11. Släpade mig upp ur sängen. Och från kl11 tills nu har jag legat ute i solen och myst.
Läst Glamour, början till en bok och ätit äpple och morötter. Och som mest lämnade jag nog min älskade sol m,ax tio minuter.
Förhoppningsvis har jag fått lite mera färg, för nu i veckan ska det bli varmt, och då jävlar kastat alla långärmade tröjor och byxor ut ur huset!
Jag har  aldrig på mig hudfärgade strumpbyxor eller leggins eller strumpor, så man måste vara brun innan man går i shorts eller liknande. Fast i och för sig har jag redan haft det på mig.... hahaha fail.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska strax börja med matten.. (kul liv!?) har prov på onsdag.. och ja, jag behöver plugga om jag vill på nåt som liknar bra betyg på det provet.
efter nån timmes pluggande (mer kommer jag inte orka) så blir det en liten löparrunda och lite fys.
Beach 09 here we come!
Nej men jag är för hyper för att kunna sitta still en hel dag.
Nu ska jag försöka sammarbeta med matteboken! Ciao!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0