lite sommar kläder

Hej igen
Nu har jag duschat och sitter och kolar efter lite sommarkläder.
Jag ska byta ut HELA min garderob hade jag tänkt. Men vi får väl se hur långt det lyckas.
Om inte annat ska den förnyas en hel del!

Hotpants från bubbleroom.se
Märke: Rules By Mary - Keeley Hotpants
Kostar: 499kr

Tunika/tröja från bubleroom.se                                                  Hög gladiatorsko från bianco
Märke: Dreams By Isabell Kristensen - Jena Cape Dress   Kostar i affär 999kr (om jag minns rätt)
Kostar: 799kr                                                                                  Har vart och kolat på dom och älskar dom. men dom kostar    
                                                                                                          för mycket.

Nu ska jag sova.
Godnatt
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0