Snabbt

Hejhej. Förlåt för dålig uppfatering de senaste dagarna, kommer en liten snabb nu istället.
Torsdag:
Skola, sen in till stan. Klippte mig och sedan vidare till Löplabbet med mamma och Carina.
Köpte ett par ny superfina löparskor som jag älskar. Dom skulle tydligen vara jätte bra för mig. Vi får väl se.
Efter det köpte jag och mamma jordgubbar och på kvällen åt vi jordgubbar och glass. wiii
Fredag:
Skola sen in till stan med Lovisa hjärtat. Köpte en present till Andrea.
Sen hem och senare på kvällen kom Felicia. Skulle vart med Matilda och Josefin också, men J blev sjuk och M fick inte, tror jag? Iaf så blev jag och Felicia själva, men vi hade super roligt iaf! :D
Lördag:
Vaknade, vi sölade oss upp och satt i solen fram tills att Felicia åkte hem. Jag duschade och nu sitter jag här. Lite smått halvstressad, osminkad. Men jag har kläder på mig iaf! Det är stort plus.
Ska strax iväg med Jessica till Vattholma. Vi ska på grillfest hemma hos Andrea som fyller 15 år idag!
Grattis!
Vi firar även Lovisa som fyllde år tidigre. Vi komer att ha sjukt roligt.
Kameran är med så bilder komer nog i morron.

en av mina nya skor. New Balance 1300kr

jordgubbar :D

Felicia

Jo jag är grovt MQ-barn idag.. igen.
Okej ska åka nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0