har lekt frisör

Hejhej. Har haft en väldigt rolig dag idag!
Vaknade först runt sju, trodde jag skulle dö av värmeslag. Lyckades somna om och vaknade runt tio isället.
Jag och Lovisa kravlade oss upp, både klagandes över den enorma värmen som fanns i rummet.
Vi lyckades ta oss till badrumme och sen vidare ner till köket. Började piggna till och fixade frukost och satte oss framför tv'n. Nån halvtimme senare kom mamma och hämtade mig, jag lite lätt chockad, klockan va halv 11? (!)
Iaf så åkte jag hem, duschade och fixade mig och åkte sedan in till stan.
Träffade Josefin och vi gick vidare för att leta reda på någon fin hårfärg som eftersom att jag skulle slinga hennes hår.
Tillslut hittade vi en fin färg (samma som jag änvände, wiiii haha) köpte två sånna. Hon har så sjukt tjockt hår så vi behövde två. Åkte hem tille henne och så började vi fixa med hättan. Hahha måste säga att jag är riktigt duktig på att göra det där med hättan och Josefin såg riktigt fin ut! Även fast hon inte erkännde det själv!
Efter lite arbete med det så började jag slinga det.
Och 40min senare så var hon klar! allt på bara en timme! oo så duktig jag är!
Hon blev jätte fin, håret blev ljusare och det blev inet alls de där tjocka tillgjorda slingorna, utan det såg jätte nartuligt ut!
Japp jag är jätte stolt! Hon var den första som jag slingade håret på, har bara färgat förut.

när hättan var påsatt och alla hårslingor utdragna .
(jag kommer var så körd när hon får se den här bilden) Ops!
'
Sen när hon var klar. jätte fint!

Nu ska jag köra på lite fotspa, nagelvård och hårinpackning.
Allmänt irreterande onödigt klagande
I morgon ska jag och mamma iväg till IKEA (jippi alla jublar...........) Men efetrsom att jag är en komplett idiot så råkade jag lova att jag skulle köpa gardiner till den förbannade kafeterian i skolan!
Hur osmart kan man bli på en skala?
För jag tror att jag slog rekordet nu.......
Dom ska vara 3 meter långa, 1.5 meter breda och jag ska ha 5 stycken.
Ojojoj vilket roligt liv jag kommer ha i morgon! Sen har alla månniskor olika smak, så alla säger olika saker om hur dom ska se ut... Så ja, jag vet inte riktigt hur dom ska se ut. Tror iaf att dom ska va vita, då kan ju ingen riktigt klaga.
Sen hoppas jag på att vi även kan åka och köpa nya löparskor till mig (a)
Om jags ka börja träna med satsarmännskorna behöver jag nya skor.
Fast det lär ju inte hjälpa... Benhinnorna är iaf så gott som döda och om det gick skulle jag operera in nya.

Nej slut på klagandet!
Puss

Kommentarer
Postat av: JUSSEFIN

GAAH! Michan! Ta bort bilden när jag har mössan!! Jag ser ju inte klok ut :O.

Hehe, jag snor den andra bilden för jag har ingen bra då man ser hur det blev, om det går bra? :)

Tack så mycket för hjälpen! :D det blev ju skit bra, du är bäst! :D

Älskar dig gumman! <3

2009-05-21 @ 23:08:07
URL: http://jussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0