Söndag 10 maj

Hejhej. Har precis kommit ut ur duschen och nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne ovanligt nog.
Eller nästan iaf, på nedervåningen har jag veronica maggio på högsta volym och här uppe avril, så det blir en liten konstig blandning av båda. Orkar inte gå ner och stänga av stereon där nere...

Jippii jag fick tillslut åka till waynes!
Ringde Felicia och hon sa inte nej. Så det blev en mysig fikastund på stan med henne och liten runda i lite affärer innan dom stängde. Felicia är "nyrik" efter konfirmations presenter igår och var väldigt sugen på att köpa en tunika på SOLO för tusen spänn. Bara så där. Jag vill också vara nyrik... Varför konfirmerade jag mig inte? IDIOT

Efter några timmar på stan med henne så åkte jag hem, var ute och sprang och körde ett eget litet fyspass hemma. Haha jag är alldeles för hyper för att kunna sitta hemma och glo in i väggen.
Fast jag har fått tillbaka min benhinneinfalammation igen. Fuck.
Känns som om någon skär med knivar i benen när man springer. Och jag vet att det kommer bli änne värre i morron bara för att jag tränade idag. Kommer inte kunna gå. Kul liv jag har, eller hur?

Blev en bild på Felicia från igår.

En lite smått onödig bild på min smotthie och våran kaka. ee?

Ännu en flummig bild på mig. wii bjuder på den!
Mitt hår var helt kaos hela dagen. Det ville inte alls leka med mig, så jag gav upp efter en halvtimme.
Ja bara så att ni vet

Och i morron fyller Lovisa hjärtat 15 år!
Så ett stort grattis i förskott till henne!


Nu ska jag försöka börja på So uppsatsen. Kan hända att jag inte kommer någon vart.
Det är så mycket roligare att sjunga med till en massa låtar.

She was standing there by
The broken tree
Her hands are all twisted
She's pointing at me
I was damned by light comin'
Out of her eyes, she
Spoke with a voice that
Disrupted the sky
She said walk on over here
To the bitter shade
I will wrap you in my arms
And you'll know you've been saved
Let me sign
Let me sign


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0