Felicias (& rasmus) konfirmation

Hejhej. Idag gick jag upp kl 8.00 (en LÖRDAG), mötte amanda vid bussen och åkte till gamla uppsala kvart över tio.
Och i kyrkan där spenderades förmiddagen.
Vi var båda inbjudna till Felicias konfirmation.
Den var väl jätte fin, om man säger så om en konfirmation?
Han som spelade piano var väl inte riktigt haj på det och så gjorde dom lite små missar här och där.
Men dom var lite charmiga, speciellt när pianogubben skulle leka operasångare. Det slog allt! haha
Glömde kameran hemma så det blev inga bilder därifrån.
Men konfirmationen höll på i en och en halv timme, efter det åkte vi hem till Felicia där vi åt lunch och fikade.
Där var jag, amanda och emma kvar tills åtta nån gång.
Sen var Felicias pappa uber gullig och skjutsade hem mig och amanda till Storvreta, och samtidigt fick Emma sig en liten guidning i storvreta eftersom att hon aldrig varit där förut.
Och gissa om  hon var imponerad? (haha asg!)
Juste! amanda sa roligaste grejen i bilen! hahahhaahhahahahahahhah
Vi åkte som sagt i börje (ute på landet för de som inte vet) och så åker vi förbi ett hus som  har en lada med ved i..
- OH SHIIIIT! såg ni va mycket ved dom hade i den där ladan!!!? man såg rätt in och det var helt full! jag har ALDRIG sett så mycket ved förut!!!
- HAHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAH!!  resten av bilen ligger ner och asgarvar medans amanda tittar chockat på oss.
Amanda försökte borförklara sig med att hon bodde i stovreta och att man inte hade så mycket ved där (?) haha hon är lite rolig...

Min älskade klänning som jag hade på mig ♥ + skorna som jag köpte igår. wiii
Och nej jag har inte dålig hållning, det är klänningen som "går ut" ifrån kroppen så att det ser konstigt ut.

Mina nya älsklingar! Var på satn med Lova igår, köpte då dom här på vagabond för 500.
Nu e jag pank, men jag har väldigt fina skor, så det är lungt! :)
+ att jag får mer pengar snart, mamma skulel sätte in resten senare tror jag, om hon inte redan gjort de.

Nu på kvällen har jag suttit och myst framför tv'n och ätit mängder av gulasch soppa i en jätte stor tekopp.
Fast jag är barnvakt åt sis, mamma är borta :)
Så hej hopp va kul jag har här i mörkret medans hon sover? nepp inte ett dugg faktiskt.


Nej nu ska jag försöka hitta på nåt roligt.
Ha en rolig kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

klänningen var super fint! :)

2009-05-10 @ 11:23:49
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0