Ingen topp 10

Hejhej. Inte en jäte rolig dag precis. Höjdpunkten på hela dagen var typ när mamma gick med på att köpa muffinsformar... Ja redan där hör man ju vilken intressant dag jag haft.
Jo jag har vart på IKEA och köpt lite olika saker bland annat muffinsformarna, sen var jag och Robert på Stadium och kolade på löparskor till mig. Hittade värsta drömskorna!
Fasst drömen gick i kras när mamma skrek rätt ut och tyckte att jag var dum i huvudet nät jag sa vad dom kosta.
Men vafan, ska jag kunna springa måste jag ju ha bra skor!!!
Men ska åka till Gå & Löpkliniken på onsdag tror jag, så förhoppningsvis köper vi några då.
Sen åkte jag och Robert till Ö&B, min älsklingaffär (grov ironi). Bara för att dom va så sjukt fula så köpte vi kex som såg ut som små fiskar. Några varv senare i Boländerna så åkte vi hem.
Skulle vart med Lovisa, hon skulle sovit här. Men även den drömmen gick i kras när mamma kom in i bilden.
Jo vi skulle tydligen ha gäster här ikväll så det passade sig inte.
Så jags ka va med henne i morron istället...
Och ikväll får jag väl baka muffins i min ensamhet, utan Lovisa och utan några fina drömskor på fötterna. Fan.

I morgon ska huset förvanlas till ett spa. Jag och Lovisa kommer va i farten och ha lite roligt!
Hoppas alla har en roligare kväll en mig. Den komer inte hamna på topp 10 listan, det är heelt säkert.

Asics gel kayano 15 , 1800 på löplabbet eller stadium... kommer aldrig få dom. blä.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0