Lila silkespapper över skärmen

Hejhej.
Inte direkt intressant dag. Har mest pluggat inför fysik provet vi ska ha i morron.
Jag vill ha bra betyg och kommer jobba hur mycket som helst nu i slutet för att förhoppningsvis höja något av dom..

Jo som de flesta vet så blev min katt påkörd för nån vecka sen. Liten älskling kan gå nu och mår bättre, men han har ett sår på s´vansen som inte läker. Så från och med idag måste han ha krage.
Haha första timmen så backade han överalt och gick in i väggar.. han e lite charmig.<3

Sen har jag lyckats med något väldigt smidigt (igen..)... Jag tror att jag har fått bildkortet i datorn att lossna lite. För just nu är min bild lila, som om man lagt ett lila silkespapper över skärmen.
Lite smått gullig till en början, men nu börjar det bli irreterande.
Jag har lyckats med samma sak förut (blev jätte arg och sparkade till datorn) så jag vet hur man fixar till det, men åh det är jobbigt och jag orkar inte plocka isär datorn...
Shiit vilka bekymmer jag har. 

Men det börjar bli sol ute nu, så förhoppningsvis blir det varmt i morron så jag kan använda min nya jeanskjol! wiiii
Jag vägrar att ha taights under den, kjolen är i ljust jeanstyg och bland det fulaste jag vet är när man har just ljusa shorts eller en ljus kjol och svarta taights under. Helt äckigt fult.
De två senaste dagarna så har jag haft min jeansjacka istället för vårjackan.
Gissa om de va kallt?! Jag trodde mina armar skulle falla av i protest mot kylan!
Så jag hoppas på värme, iaf till helgen!

I morgon blir det stan med Lova, jätte roligt! har inte träffat henne på flera veckor<3

Jag vet faktiskt inte riktigt hur den här bilden ser ut... För mig är den lila och typ.. brun (?)
Roligt att jag är den ända som inte kan se någon annan färg förutom lila.
Datorn gillar inte mig HAHA
Nu ska jag kasta mig i duschen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0