Waynes again

Hejhej. Kom hem för en liten stund sen och ska snart iväg igen till träning.

Efter skolan åkte jag direkt in till stan och träffade Erik. Tvingade honom att fika på waynes i kanske lite över en timme?
Han kanske inte var fullt road och tyckte jag var konstig som drack kaffe.
Men vi hade trevligt, satt och pratade.
Tog  tåget hem tjugo över fyra och ska ta halv sju tåget in till stan igen, springa från stationen till studenternas för att hinna i tid till träningen. Det blir mycket tåf idag... Fyra gånger sammanlagt...

Just nu är jag lite deprimerad... I morron är det "sommar kväll" på mq, fick en inbjudan igår om jag minns rätt, men anmälningstiden till själva grejan har gått ut. Så vad gör jag nu?
Jag får panik om jag inte får komma dit! Mamma får fixa det på något vis.. annars blir jag ledsen.

I morron kommer jag ta tåget 7.33 in till stan (ööh självmord) , träffa alla små "friends" där och sedan ta nästa tåg till Stockholm kl 8. Med "friends" menar jag kamratstödjarna på skolan, vi ska på friendsgalan (kan man kalla det så?) på skansen och vara där hela dagen. Wihoo jag slipper skolan!
Det kommer troligtvis vara jätte roligt, ska vara där med Sara, amanda och Frida så det kommer troligtvis vara jätte roligt! Tyckte Sara sa något om att Björn Gustavsson skulle dit? Kanske hörde jag fel (duktig lyssnare) men det skulle var roligt om han kom dit iaf!  Haha Lova älskar honom, gissa om jag kommer skryta om det i sånna fal! HAHA

Oooh jag har redan fixat mq grejen! Mailade nån tjej som jobbade där och hon sa att hon skrev upp mig på inbjuningslistan! wiiiii ny vårgarderob here we come!

Dagen kommer vara helt fullproppad i morron.
Kommer hem fyra, tar tåget till storvreta 16.19, hem och äter, åker med mamma på möte mellan 18-19 och efter det direkt till mq. Tror att dagen kommer att blir riktigt rolig i morgon! Hoppas så iaf!

Juste! jag är jätte glad, fick mvg på optik provet! iiiihhh
Men nu måste jag snabbt äta något och byta om innan jag ska åka!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0