Flickornas dröm

Hejhej. Kom nyss hem och nu borde väl jag igentligen fortsätta på den fördömda So uppsatsen. Men orken finns inte riktigt där än. Så det får vänta nån timme. Istället så sitter jag och kollar på massor av olika bloggar, bland annat Emmas Garderober. En jätte söt blogg som man blev lite kär i + att den är helt sjukt fint gjord!
Sitter också och kollar på olika läppglans.. Jo det låter konstigt, men jag vill ha ett Pocket Rocket Lip Gloss. Namnet är väl lite roligt, och säger inte så mycket. Men ovanpå själva läppglanset så är det en kille (?), och om man vrider på det så har han bara underkläder. Ops! 
Iaf så vill jag ha ett sånt. Dom är faktiskt lite roliga. Ännu en sak att lägga till på önskelistan.
Det är bar fyra av dom som går att köpa i sverige medans resten får man köpa i england. Eller rättare sagt så beställer man dom därifrån... Ingen skulle väl seriöst åka dit för ett läppglans?
Jo jag vill ha ett sånt!
Nu ska jag försöka plugga. Haha kul skämt.
Puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0