Grattis Andrea 15 år! + lovisa

Hejhej. Kvällen igår var jätte rolig!
Blev lite kaos där någon gång på kvälle, men det löste sig.
Vi firade Andrea som fyllde 15år och Lovisa som fyllde år tidigare.
Vi var hemma hos andrea och åt tacos och hade allmänt roligt.

Andrea

Jessica och Emelie

Elin och Jessica + den fina tårtan

De flesta som var där

emma andrea johanna emelie elin jag linn livisa

världens finaste ellen + andrea och elin å studsmattan i bakgrunden

emelie lovisa elin ellen

Senare på kvällen åkte några in till stan. Jag linn lovisa ellen andrea och johanna stannade kvar.  Runt kvart över 11 skjutsade linn mig till tågstationen. tåget som skulle gått halv hade försvunnit, det kunde möjligtvist varit så att det aldrig gått något tåg då, men jag har för mig att det brukar göra det. Så vi satt på tågstationen och tänkte vänta på tåget som skulle gå prick. Medans vi sitter där kommer tre stycken katter. Ja det gå inte att förklara men vi skrattade nå helt otroligt åt de där katterna och linn borde bli komentator för nåt tv program. det var det roligaste på hela kvällen! jag låg på bänken och skrattade så att jag höll på att dö.
När våra kära katter stuckit kom en buss som det stod ersättningsbuss på. Vi gick dit och frågade chaffören om han körde istället för tåget, jo det gjorde han..
- Så då kör ni till storvreta?
- Nej jag kör inte in i storvreta.. muttrade han.
- Ee? Kan ni stanna utanför storvreta så kan jag gå dit då?
- Nej! jag kör direkt till uppsala!
Gubben hade damp och vi gav upp tanken med att jag skulle kunna ta mig till storvreta med tåg eller buss. Så vi åkte hem till Linn, rotade i hennes förråd och hittade hennes brorsas dunk med bensin, snodde den, och tankade Linns moppe. Medan vi stod där så kommer några av Viktors (hennes bror) kompisar. De undrade vad vi skrattade så hysteriskt åt och lovade att inte berätta att vi snodde Viktors bensin. Hehe tror ni dom tjalla?
Iaf,  sen körde vi på moppe från Vattholm till Storvreta halv 1- 1 på natten! Hhah vi hade skitkul!
När vi kommer till Storvreta så skulle Linn hämta upp Emma som vart i stan och köra hem henne samtidgit som hon själv skulle hem. Men nu pratar vi om Emma Engblom...
1. Hon tåg aldrig de tåg som hon lovat att ta
2. hon missade nästa buss
3 hon failade med ännu en buss och fick sitta själv ute på stan i 1½ timme
Tillslut lyckades hon komma på en buss och efter ännu en timme var hon i Storvreta. Jag och Linn hade vart hemme hos mig under tiden och min mamma tyckte vi va helt rubbade som hade åkt moppe på 290'an mitt i natten. Hon skakade bara på huvudet och gick och la sig.
Runt tre halv fyra kom Emma till Storvreta och de åkte hem till Vattholma.
Ja så runt halv fyra så skulle jag gå och lägga mig. Men då hade det blivit ljust ute och fåglarna hade börjat kvittra.
Jag funderade på att inte sova alls  men somnade nån gån runt halv fem skulle jag gissa.
Jo jag och Linn hade en väldigt rolig natt.
Kanske inte låter så, men jag har fan träningvärk i magen efter allt skrattande.

Mera bilder ifrån när vi var hemma hos Andrea kommer sen, och även en rolif liten film.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0