Mera förstörda ben

Hejhej. Rolig skoldag hehe
Den var väl lite halvknasig, jag var lite överdrivet glad hela dagen (enligt mig själv). Vi hade en väldigt rolig gympalektion om inte annat. Vi körde brännboll på fotbollsgrusplanen (?)
- Snälla kan vi inte köra på gräset istället? det kommer göra fett ont om man ramlar där!  klagade jag medans vi gick dit.
Vi delad eupp lagen och körde. Ingen rammlade aa förutom johanna, men hon flyger överallt hela tiden.
Sen i slutet så fick man välja om man ville köra brännboll eller springa.
Det var jag och fyra tjejer till + typ nio killar som ville köra brännboll.
Vi hade jätte roligt, och för att killarna inte skulle köra öve ross så totalt så fick dom bara använda vänsterhanden. Och då var dom inte så duktiga längre. Hahah blev det ganska jämt.
Nån gång så sprang jag och Oskar mot bollan samtidigt. Han skulle ta den och bränna oss och jag skulle sparka iväg den. Nånting gick väldigt fel och vips så flög jag i luften.
Min enda tanke - " Helvete! Nu kommer jag slå upp hela knäna!!!!"
BOOOM
Och så låg jag på marken. Uppskrapade knän och handflator och helt bruna kläder.
Oskar fick panik över att han fällde mig och sa förlåt minst 1000 gånger. haha det gjorde ingenting, sved lite, rann lite blod och knät svällde upp.
Sen kom Oskar med en lysande idé på lektionen efter:
- Men du kan söka om en sån där grej så att du får pengar!
- Om jag får ett ärr och har ett minne av dig på mitt knä resten av livet?
- Jaa! jag fick 6 tusen för mitt ärr!
- Men jag tror inte riktigt man får pengar för ett skrubbsår på knät Oskar.
- Nehe...Nej man kanske inte får de. Men om du säger att det förstörde hela din kärriär!!
- Ee???
- Om du säger att du skulle vara benmodell och att ärret förstörde din karriär!!
- HAHA

Är det bara jag som tycker att allt går i slomotion (stavning?) när man rammlar och flyger i luften?
Jag hinner typ tänka en massa medans jag är i luften. Cp.

Idag hade jag på mig min cykelbyxor iiihh love them<3
Kommer bara kunna änvända dom hela sommaren om jag får ärr på knät, de är de ända byxor  jag äger som går nedanför knäna... Förutom jeans då.

Senare ikväll ska jag och Sofie ut och spring i det fina lilla spåret vi har här i storvreta.
Var ju ute och sprang igår också mina benhinnor=död. Så vad kommer dom inte vara ikväll om jag har onte redan nu? Och då ska vi inte tala om hur det kommer vara i morron efter träningen!
Vilket kul liv jag och mina ben har, intesant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0