5 Maj 2009

Hejhej.
Borde igentligen plugga. Har jag ork till de? Nej...
Så istället har jag suttit och druckit juice och läst, myst med katten (tills hon dissade mig)
Och tillslut hamnade jag här.
Ikväll blir det friidrotts träning :|  jag kommer va så dör, det är helt sjukt kallt ute+att det regnar.
Wish me good luck.
Men Felicia ska dit, så det kommer bli en flummig träning. Vi kommer antagligen vara helt jätte omogna och hoppa i vattenpölar eller nåt liknande. Skulle inte förvåna mig ett dugg!

Mitt schema för veckan.. (intressant, jo jag vet)
Onsdag: Operation dagsverke (mamma tvingar mig att tvätta varje fucking fönster i hela huset!)
Torsdag: Mycket pluggande och sen träning
Fredag: Stan med Lova, wiiii
Lördag: Ska på Felicias konfirmation, sedan är jag hemma hos henne resten av dagen.
Söndag: Fan vet att det var nåt jag skulle gör.. kommer inte ihåg vad!

Sen måste jag bara tillägga alla de miljoner läxor, skolarbeten och prov vi har. 
* SO/SV uppsats som måste göras klar.
* HK uppsats
* Spanska läxa
* No prov
Jag kommer vara så dör innom loppet av två veckor. Rädda mig.
Jag längtar helt enormt efter sommarlovet!

vit tröja från MQ

Juste!
Oskar fyller 15 år idag!
Grattis till honom! och duktig som man är sa man grattis redan i morse.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0